Inbjudan till information om planerad upphandling av konferensanläggningar

Senast uppdaterad den 20 april 2017

Inom det löpande arbetet från upphandlingsverksamheten i Marks kommun vill vi bjuda in till en kort träff där vi informerar om upphandlingen av konferensanläggningar.

Målgruppen för träffen är de företag som redan idag är eller ser sig framöver kunna leverera konferenstjänster till Marks kommun.

Tid för informationen/träffen : Tisdagen den 2/5
Kl. 14.00-15:30 i kommunhuset i Kinna, Boråsvägen 40.
Anmälan: Till Simon.Jacobsson@mark.se
Osa senast: Med tanke på att det är en helgdag dagen innan så vill vi gärna ha svar senast torsdag den 27/4 om ni kommer!

Agenda:

  • kl 14:.00 Samling och inledande information om planerad upphandling av konferensanläggningar
  • kl 14:15 Kort summering av nuvarande och framtida behov av mötesplatser för att utveckla Marks kommun. Konferensanläggningar som en del i kommunens tillväxt och utvecklings strategi.
  • kl 14:30 Genomgång av förutsättningar och inriktning kring planerad upphandling
  • kl 14:45 Genomgång av upphandlingsverktyget Tendsign och hur man som leverantör både kan hämta och besvara aktuella upphandlingar.
  • kl 15:00 Frågestund och gemensam diskussion
  • kl 15:20 Avslutning och summering och information kring vad som händer framöver frånMarks kommun inom området som berör konferensanläggningar.

Publicerad av: Marks kommun