Problem med telefoni

Senast uppdaterad Kl. 10:46, 2019-06-19

På grund av en driftstörning hos Tele2 kan du just nu uppleva problem att koppla upp röstsamtal.

Informationsträff om kommande upphandling av vinterväghållning

Bild på snöröjande traktor.

Foto: Mostphotos

Senast uppdaterad den 1 april 2019

Välkommen på informationsträff gällande kommande upphandling av vinterväghållning i Marks kommun, torsdagen den 25 april klockan 18.00-19.30.

Varje år köper Marks kommun in varor och tjänster för drygt 800 miljoner kronor. Upphandling görs i syfte att våra skattemedel ska förvaltas på bästa möjliga sätt och för att säkra att marknaden bibehåller en god och sund konkurrens.
I samband med att det aktuella ramavtalet som kommunen har gällande vinterväghållning löper ut, är det nu dags att genomföra en ny upphandling för detta.

För dig som företagare

Är du som företagare intresserad av att lämna anbud gällande ramavtal på vinterväghållning?
På informationsträffen kommer det att informeras om grunderna i Lagen om offentlig upphandling (LOU) och hur man lämnar ett anbud. Det kommer även att informeras om det aktuella ramavtalet för kommunens upphandling av vinterväghållningen i kommunen med planerad avtalsstart i november 2019.

När och var?

Torsdagen den 25 april klockan 18.00-19.30. 
Kommunhuset, Boråsvägen 40, 511 80 Kinna.

Program

• Presentation av deltagarna.
• Kort information om Lagen om offentlig upphandling (LOU).
• Hur lämnar man anbud? Processen förklaras steg för steg.
• Kommande upphandlingen av vinterväghållning.
• Tid för frågor och svar.
Det kommer att bjudas på kaffe, te och smörgås.

Anmäl dig!

Anmälan görs senast fredag 19 april via mail till:
Johan Ihalainen
Upphandlingsenheten
johan.ihalainen@mark.se

Har du några frågor? Ta kontakt med Johan Ihalainen via
Tel: 0320 21 76 57 eller, E-post: johan.ihalainen@mark.se.
Varmt välkomna!

Publicerad av: Marks kommun