Senast uppdaterad den 9 november 2023
Den 14–16 november är kundtjänsten för vatten, avlopp och renhållning stängd på grund av utbildning.
Är ditt ärende inte akut kan du antingen mejla ditt ärende eller ringa oss när vi är på plats igen.
Mejl: kundtjanst@mark.se
Telefon: 0320-21 70 55 (10.00–12.00 och 13.00–14.30 helgfri vardag)
Du kan också använda våra e-tjänster i självservice
E-tjänst för vatten, avlopp och renhållning
Akuta frågor om sophämtning
Blev dina sopor inte hämtade, hör av dig till LBC:s kundtjänst.
Telefon: 033-17 74 79 (7.00–12.00 och 13.00–16.00 helgfri vardag)
Mejl: hushall@lbc-boras.se
Du kan också göra en felanmälan i e-tjänsten.
E-tjänsten för felanmälan för avfall
Frågor om slamtömning
Har du frågor om tömning, hör av dig till LBC:s kundtjänst.
Telefon: 0320-141 05 (7.00–16.00 helgfri vardag)
Mejl: miljö@lbc-boras.se
Telefon för akut slamtömning: 033-10 70 50
Frågor om vattenmätare
Gäller det ombokning av en tid för mätarbyte för vecka 47 (20–24 november) eller framåt går det bra att mejla till kundtjanst@mark.se
Är ditt ärende mer akut eller gäller en ombokning vecka 46 (13–17 november) kontakta Marks kommuns kontaktcenter:
Telefon: 0320-21 70 00 (07.30–16.00 helgfri vardag)
Mejl: kontaktcenter@mark.se
Publicerad av: Marks kommun